Co propisuju do textů pro vás
- Důraz na detaily – texty pečlivě promýšlím, aby sedly právě vašim zákazníkům.
- Analýzu a pak syntézu – nejdřív váš projekt rozebírám na součástky, pak z nich skládám nový obraz.
- Neukecanost – každé slovo navíc překáží. Boj o pozornost mnohomluvností nevyhrajete. Stručnost a srozumitelnost jsou silnější zbraně.
- Porozumění – dostala jsem darem vysokou citlivost, snadno se obouvám do vašich bot, rychle rozumím emocím a pocitům.
- Vzdělávání – nezastavuju se a dál vymetám kurzy, školení i mentoringy.
- Dobrou kávu – bez kávy se mi přemýšlí a pracuje špatně, kofeinovému deficitu se proto poctivě vyhýbám.
Věřím v moc a sílu slova
A hledám ta nejlepší pro vás a vaše zákazníky
Proč u knížky brečíme?
Nejdřív jsem četla. Světy a příběhy v knihách mě fascinovaly. Chtěla jsem vědět, jak ti autoři dělají, že nedýchám napětím nebo mám slzy na krajíčku.
Bohemistika mi ukázala vnitřnosti češtiny, teorii stavění textu, vyprávění příběhů, práci s emocemi a donutila přečíst vagony knih. Taky do mě nasypala pravidla jazyka.
Jednoduše a srozumitelně
Výuka češtiny pro cizince mi odhalila jazyk z úplně jiné strany, uviděla jsem rozdíl mezi akademickou a praktickou češtinou. Učila jsem expaty z top managementů i azylanty.
Práce v novinách mě naučila hledat témata na chodníku a komplikované věci vysvětlovat jednoduše a srozumitelně.
Copywriting to všechno spojil dohromady, protože:
- Vím, jak čeština funguje a jak to využít.
- Vím, jak psát jednoduše, ale ne triviálně.
- Vím, jak pracovat s emocemi a psychologií.
- Vím, jak stavět prodejní text a dovést čtenáře k cíli.
Díky tomu píšu texty, které podpoří váš byznys a přitáhnou ty správné zákazníky.
A když nepíšu ...
Chytám lelky, hledám perličky na dně a pozoruju rorýsy.
Když nečtu, nacházím rovnováhu v lese.
Občas pokouším ukulele.
Jsem „mom of 4“.